Σύγχρονες Τεχνολογικές Εξελίξεις στο eTourism

Κυριαρχία του Διαδικτύου
10% αυξήθηκε το ποσοστό των Ελλήνων, 65 έως 74 ετών, που ήταν online.
8 εκατ. πολίτες είναι Online την περίοδο της καραντίνας.
Η χρήση του Facebook στην Ελλάδα αυξήθηκε κατά 5%, ενώ του Youtube εκτινάχθηκε κατά 34% και του Instagram κατά 23%, στο Twitter (77%), στο Linkedin (59%).
Το ¼ του συνολικού μαθητικού-σπουδαστικού πληθυσμού στον κόσμο παρακολουθεί τηλεμαθήματα.
Πάνω από το 1/3 (37%) των εργαζομένων στην Ε.Ε, εντάχθηκε σε καθεστώς τηλεργασίας λόγω της κρίσης COVID 19.
Για την Ελλάδα, εκτιμάται ότι περίπου το 25% των απασχολουμένων 500.000 τηλεργασίας (fully teleworkable) την περίοδο του κορονοϊού.

Εφαρμογές ΤΠΕ σε Τουριστικές Επιχειρήσεις:

  • Τουριστικά e-shops και e-magazines
  • Διαδικτυακές Μηχανές Κρατήσεων
  • Online Travel Agent (OTAs)
  • Συστήματα παγκόσμιας διανομής (GDSs)
  • Ηλεκτρονική Διαχείριση Πελατών e-CRM
  • Διαδικτυακές πλατφόρμες- Κοινότητες (Expedia, Booking, TripAdvisor, κλπ.)
  • Νέοι διαμεσολαβητές (eMediaries)
  • eΔιαχείριση Επιχειρήσεων (Channel Management, κα)
  • Προσωποποιημένο metasearch για κρατήσεις
  • Εφαρμογές Ασφάλειας Δεδομένων (Cyber Risk)
  • Εξειδικευμένες μηχανές αναζήτησης
  • Mobile Applications
  • Πύλες ηλεκτρονικών συναλλαγών
  • Social Media (Travel 2.0)
  • Gamification
  • Εικονική και Επαυξημένη Πραγματικότητα
  • Internet of Things
  • Τεχνητή Νοημοσύνη
  • Βιοαισθητήρες