Επιχειρηματικότητα για eTourism και mTourism επιχειρήσεις

Επιχειρηματικότητα
Στρατηγική σκέψη και συμπεριφορά ανάληψης ρίσκου που έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία νέων ευκαιριών για άτομα και/ή επιχειρήσεις.

Επιχειρηματίες
Άτομα πρόθυμα για ανάληψη ρίσκου που αναλαμβάνουν δράση επιδιώκοντας ευκαιρίες και καταστάσεις τις οποίες οι άλλοι μπορεί να μην αναγνωρίζουν ή να τις θεωρούν προβλήματα ή απειλές.

Πριν προχωρήσει κανείς στην ίδρυση της δικής του etourism επιχείρησης, πρέπει:

  • Να συνειδητοποιήσει τα κίνητρά του για να γίνει επιχειρηματίας.
  • Να αξιολογήσει τις ικανότητές του (οργανωτική ικανότητα, δημιουργικότητα, ισχυρή θέληση, ικανότητα προγραμματισμού κ.λπ.).
  • Να εντοπίσει τις αδυναμίες του και να προσπαθήσει να τις μειώσει ή να τις εξαλείψει.
  • Να εκτιμήσει το είδος της επιχείρησης, που πρακτικά μπορεί να ιδρύσει, λαμβάνοντας υπόψιν τα απαιτούμενα κεφάλαια, τις γνώσεις, την εμπειρία και τα ταλέντα που διαθέτει και μπορεί να αξιοποιήσει.

Επιχειρηματικότητα και Διαδίκτυο …
Το διαδίκτυο (Internet) προσφέρει πλήθος επιχειρηματικών ευκαιριών.
Αγορές και πωλήσεις online
Ψηφιακές συναλλαγές και επιχειρήσεις (.com)
Το μόνο όριο είναι η προσωπική δημιουργικότητα.

Είδη Καινοτομίας – Καινοτομία προϊόντος
όταν αφορά το προϊόν της παραγωγής μιας εταιρείας. Με αυτό το είδος της καινοτόμου δράσης η επιχείρηση προσφέρει ένα νέο ή καλύτερο προϊόν που ικανοποιεί ορισμένες ανάγκες των καταναλωτών, που μέχρι τότε δεν ικανοποιούνταν. (π.χ. παράγει ένα απορρυπαντικό που δεν μολύνει τη φύση).

Η ανάπτυξη νέων προϊόντων συνδέεται με:

  • Αντικατάσταση προϊόντων.
  • Βελτίωση ποιότητας.
  • Διαφοροποίηση προϊόντος.
  • Ανάπτυξη νέων αγορών
  • Χρηματοδότηση της νέας etourism επιχείρησης
  • Πηγές εξωτερικής χρηματοδότησης
  • Χρηματοδότηση μέσω χρέους (debt financing)
  • Χρηματοδότηση μέσω ιδίων κεφαλαίων (equity financing)
  • Εναλλακτικές λύσεις χρηματοδότησης μέσω ιδίων κεφαλαίων
  • Επιχειρηματικά κεφάλαια (venture capitalists)
  • Η εταιρεία γίνεται υποψήφια για δημόσια εγγραφή (initial public offerings, IPO)
  • Επενδυτές-άγγελοι (angel investors)
  • Το επιχειρηματικό σχέδιο περιλαμβάνει τα ακόλουθα τμήματα:
  • Πίνακας περιεχομένων
  • Βασική περίληψη
  • Δήλωση του οράματος και της αποστολής
  • Γενική περιγραφή της εταιρίας
  • Πρόγραμμα των προϊόντων και των υπηρεσιών
  • Πρόγραμμα μάρκετινγκ
  • Πρόγραμμα διοίκησης
  • Λειτουργικό πρόγραμμα
  • Οικονομικό πρόγραμμα
  • Νομικό πρόγραμμα
  • Παράρτημα υποστηρικτικών εγγράφων

Canvas Business Model
Δες το ακόλουθο βίντεο και μάθε πως να χειρίζεσαι το Canvas Business Model