Αρχές αποτελεσματικής οργάνωσης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
- Καθορισμός συγκεκριμένων, κατά προτίμηση μετρήσιμων, στόχων για την επιχείρηση αλλά και για τα επιμέρους τμήματα και τις ομάδες αυτής.
- Ύπαρξη σαφούς ιεραρχικής δομής στο εσωτερικό της τουριστικής επιχείρησης.
- Ισορροπία και δικαιοσύνη μεταξύ εξουσίας και ευθύνης.
- Δημιουργία αποτελεσματικής επικοινωνίας.
- Τήρηση λιτής και όπου είναι δυνατόν ρηχής οργανωτικής δομής.
- Έμφαση στην οργανωτική ευελιξία και τον αποτελεσματικό συντονισμό.
- Η οργάνωση πρέπει να είναι δυναμική και όχι στατική.
- Ανάγκη προσαρμογής των στελεχών στην εξέλιξή τους στην ιεραρχία.
- Οι τουριστικές επιχειρήσεις ως οργανισμοί μάθησης και παραγωγής νέας γνώσης.
- Κάθε τουριστική επιχείρηση πρέπει να αποκτήσει τον «χαρακτήρα» της, την οργανωσιακή της κουλτούρα.