H επικοινωνία επηρεάζει καθοριστικά τον τρόπο που oι εμπλεκόμενοι ή οι ενδιαφερόμενοι παρατηρούν την διαχείριση κρίσης σε μια έκτακτη κατάσταση.
Όταν διαμορφωθεί σχέση εμπιστοσύνης με την κοινή γνώμη τότε οι πράξεις και τα λεγόμενα εκλαμβάνονται ως ειλικρινή σημάδια καλής πίστης.
Τα ΜΜΕ αποτελούν βασικό παράγοντα για τη διαχείριση της εικόνας και της φήμης και η επικοινωνία μαζί τους αποτελεί κρίσιμη παράμετρο, αφού η δύναμη τους είναι μεγάλη σε μια κρίση.
Η επικοινωνία με τα ΜΜΕ ειδικά σε μια κρίση, πρέπει να ξεκινά άμεσα. Απαιτείται άμεση αντίδραση, έντιμη και ξεκάθαρη στάση χωρίς πιθανολογίες αλλά και ανοιχτή επικοινωνία.
Εκπρόσωπος Τύπου για επιτυχημένη επικοινωνία