Επικοινωνία και Διαχείριση Κρίσεων

H επικοινωνία επηρεάζει καθοριστικά τον τρόπο που oι εμπλεκόμενοι ή οι ενδιαφερόμενοι παρατηρούν την διαχείριση κρίσης σε μια έκτακτη κατάσταση.
Όταν διαμορφωθεί σχέση εμπιστοσύνης με την κοινή γνώμη τότε οι πράξεις και τα λεγόμενα εκλαμβάνονται ως ειλικρινή σημάδια καλής πίστης.
Τα ΜΜΕ αποτελούν βασικό παράγοντα για τη διαχείριση της εικόνας και της φήμης και η επικοινωνία μαζί τους αποτελεί κρίσιμη παράμετρο, αφού η δύναμη τους είναι μεγάλη σε μια κρίση.
Η επικοινωνία με τα ΜΜΕ ειδικά σε μια κρίση, πρέπει να ξεκινά άμεσα. Απαιτείται άμεση αντίδραση, έντιμη και ξεκάθαρη στάση χωρίς πιθανολογίες αλλά και ανοιχτή επικοινωνία.

Εκπρόσωπος Τύπου για επιτυχημένη επικοινωνία

  • Η προετοιμασία του μηχανισμού επικοινωνίας
  • Ο έλεγχος και η βελτίωση των διαδικασιών εσωτερικής επικοινωνίας
  • Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της επικοινωνιακής στρατηγικής
  • Η εκπαίδευση στελεχών του οργανισμού σε θέματα επικοινωνίας
  • Ο συντονισμός της ομάδας επικοινωνίας
  • Η εκπροσώπηση του οργανισμού στα ΜΜΕ
  • Η ενημέρωση της ομάδας διαχείρισης κρίσης για την πορεία υλοποίησης της επικοινωνιακής στρατηγικής και για την εικόνα που έχει διαμορφωθεί στα ΜΜΕ για την κρίση στο τουριστικό οργανισμό.