Οι κρίσεις σε διεθνές, περιφερειακό, εθνικό επίπεδο

Καθώς ο τουρισμός είναι μια παγκοσμιοποιημένη βιομηχανία, η ανησυχία των διεθνών κρίσιμων κοινών αναφορικά με την ασφάλεια των επισκεπτών έχει αναδειχθεί ως καταλυτική.
Το τουριστικό προϊόν είναι ιδιαίτερα ευαίσθητο. Εάν μια θέση σε ένα αεροπλάνο ή ένα δωμάτιο σε ένα ξενοδοχείο δεν καλυφθεί την ημέρα που είναι διαθέσιμα, η αξία τους σε απόδοση χάνεται για πάντα.

Oποιαδήποτε ακύρωση ή περίοδος χαμηλής πληρότητας έχει καταστροφική και μερικές φορές μακροχρόνια επίπτωση στην τουριστική βιομηχανία.
Οι Εθνικοί Περιφερειακοί, Τοπικοί Οργανισμοί Τουρισμού, Οι Τουριστικές Επιχειρήσεις και όλοι οι εμπλεκόμενοι πρέπει να μάθουν να ζουν μέσα σε κρίσεις, είτε αυτές είναι πολιτικές, οικονομικές, κοινωνικές ή περιβαλλοντικές. Πρέπει να είναι έτοιμοι ανά πάσα στιγμή να αντιμετωπίσουν οποιοδήποτε ενδεχόμενο και να ανταποκριθούν σε απρόβλεπτες καταστάσεις κρίσης όσο το δυνατόν γρηγορότερα και αποτελεσματικότερα.

Ο δυνητικός τουρίστας κατά την επιλογή του, αν θα κάνει τουρισμό ή όχι και αν θα επιλέξει τον Α ή τον Β προορισμό, εκτός των άλλων παραγόντων, λαμβάνει σοβαρά υπόψη του και τις συνθήκες που επικρατούν από πλευράς ασφάλειας και υγείας, τόσο κατά την μετάβασή του στον τόπο προορισμού, όσο και κατά την διαμονή του σε αυτόν.