Πρόληψη των κρίσεων στις τουριστικές επιχειρήσεις

Πρόληψη και Εκπαιδευτική διαδικασία
Η εκπαιδευτική διαδικασία αποτελεί κύριο παράγοντα πρόληψης και κινείται σε δυο άξονες:
α) Την εξειδικευμένη και συνεχή εκπαίδευση και κατάρτιση των επιφορτισμένων ατόμων
για τη διαχείριση εκτάκτων καταστάσεων, τόσο σε επιχειρησιακό όσο και σε επικοινωνιακό επίπεδο
β) Την εκπαίδευση συνολικά του προσωπικού για την αντιμετώπιση εκτάκτων γεγονότων προκειμένου να μην εξελιχθούν σε κρίσεις και υπάρξουν θύματα.

Περιλαμβάνει προσομοιώσεις, σεμινάρια και ασκήσεις

  • Οι ασκήσεις γίνονται βάσει σεναρίων που στηρίζονται σε πιθανούς κινδύνους
  • Βασίζεται στο Εγχειρίδιο Διαχείρισης Έκτακτων Καταστάσεων, το οποίο μέσω αυτής της διαδικασίας ελέγχεται σχετικά με την αποτελεσματικότητά του και αναμορφώνεται ανάλογα
  • Πραγματοποιείται ανά τακτά χρονικά διαστήματα