Οργάνωση Λειτουργιών στα Ξενοδοχεία (Operation Management)

Οργάνωση είναι η επιστήμη και η τέχνη, που επιδιώκει τον ορθολογισμό των ενεργειών, που συντελούνται σε μια επιχείρηση, έτσι ώστε αυτή να γίνεται αποτελεσματικότερη. Είναι η διευθέτηση, διάταξη, τακτοποίηση, συστηματοποίηση. Ένα οργανωμένο σύνολο ονομάζεται επίσης οργάνωση ή οργανισμός.

Οργάνωση επιχείρησης είναι η μέριμνα για την εναρμόνιση των συντελεστών παραγωγής, έτσι ώστε να εξυπηρετείται ο σκοπός της επιχείρησης.

Ταιριάξτε τα τμήματα του ξενοδοχείου με την αντίστοιχη εικόνα