eCommerce και ξενοδοχειακές επιχειρήσεις

Μέσω της τεχνολογίας και την αξιοποίηση του eTourism τα ξενοδοχεία πρέπει να γίνουν «έξυπνα-smart» σε όλη την αλυσίδα αξίας της μονάδας.
Να αξιοποιήσουν κάθε νέο τρόπο κρατήσεων μέσω chatbox, facebook messenger, Google’s AI personal assistance, Siri iphone.
Χρήση νέων εργαλείων πληρωμής, όπως π.χ. Apple Pay, αξιοποιώντας τις δυνατότητες που δίνει το προσωποποιημένο metasearch και οι big data αναλύσεις.
Τα συστήματα CRM σε άλλο επίπεδο (αγαπημένο κρασί, κοκτέιλ με το όνομα)
Οι on-demand κρατήσεις τους θα πρέπει να επεκταθούν και στον τομέα των εκδηλώσεων και των συνεδρίων.

eHospitality
Τα ξενοδοχεία επωφελούνται από την παγκόσμια εμβέλεια των Ηλεκτρονικών Δικτύων Διανομής.
Εκατομμύρια χρήστες ανά τον κόσμο έχουν πρόσβαση στο πλήθος των διαθέσιμων Ξενοδοχείων και κάνουν κρατήσεις δωματίων.
Μέσω εφαρμογών etourism
Ενσωματώνουν το back και το front μέρος της ξενοδοχειακής μονάδας.
Βελτιώνουν τις γενικές λειτουργίες διοίκησης.
Προσφέρουν λογιστική χρηματοοικονομική εικόνα επιχείρησης.
Έρευνα και προγραμματισμός μάρκετινγκ.
Πρόβλεψη και τη διαχείριση της απόδοσης.
Εφαρμογές για μισθοδοσίας και προσωπικού · και την αγορά.

Μέσα από τη χρήση Central Reservation Systems (CRS) πχ THISCO, WIZCOM τα ξενοδοχεία:

  • διευρύνουν το πελατολόγιο τους,
  • βελτιώνουν την αποτελεσματικότητα τους,
  • διαθέτουν περισσότερο έλεγχο,
  • επιτυγχάνουν διαχείριση της απόδοσης,
  • μειώνουν το κόστος εργασίας,
  • ταχύτερη ανταπόκριση σε πελάτες και αιτήματα διαχείρισης.

Τα ανοιχτά δεδομένα έχουν δημιουργήσει ένα μεγάλο εύρος από αντίστοιχες εφαρμογές.
Μέσω Application Service Providers (ASP) τα ξενοδοχεία αγοράζουν συνδρομή σε εύχρηστες διαδικτυακές εφαρμογές πχ Micros/Fidelio.

Δείτε πως η τεχνητή νοημοσύνη αλλάξει την ξενοδοχεία

  • Νέος τρόπος επικοινωνίας με πελάτες και κρατήσεων
  • Μέσω chatbox, facebook messenger,
  • χρήση νέων εργαλείων πληρωμής πχ Apple Pay,
  • εξυπηρέτηση μέσω facebook πχ Ελ. Βενιζέλος,
  • επέκταση των on-demand κρατήσεων και σε εκδηλώσεις, συνέδρια,
  • facebook, Google’s AI personal assistance, Siri iphone, Lola για κρατήσεις,
  • προσωπoποιημένο metasearch για κρατήσεις.

Δείτε το βίντεο με το σύγχρονο τρόπο κρατήσεων