Η ανάπτυξη μιας ηθικής ηγεσίας στο πλαίσιο μιας (τουριστικής) επιχείρησης επιφέρει πολλαπλά πλεονεκτήματα για την επιχείρηση, με σημαντικότερα:
Τη βελτίωση του κοινωνικού προφίλ της επιχείρησης.
Την ενίσχυση της αξίας της επιχείρησης για το κοινωνικό σύνολο.
Την εγκαθίδρυση ενός θετικού εργασιακού κλίματος.
Την ενδυνάμωση των ειλικρινών σχέσεων μεταξύ του συνόλου των ενδιαφερομένων μερών (stakeholders).
Την ενίσχυση της πίστης του εργατικού δυναμικού και της κοινωνίας προς τον οργανισμό – επιχείρηση.
Την εγκαθίδρυση ενός επιχειρησιακού προφίλ, που δίνει έμφαση στην αειφόρο ανάπτυξη τόσο σε επίπεδο κοινωνικό όσο και περιβαλλοντικό.
Τη βελτίωση της δημόσιας εικόνας της επιχείρησης, για την προσέλκυση επενδυτών, οι οποίοι θα θέλουν να συνδέσουν το προφίλ τους με μια επιχείρηση που προασπίζεται την ηθική.