Ανάλυση Εργαλείων Ψηφιακού Μάρκετινγκ

Νέοι τύποι εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ

 
Παρακολουθήστε το ακόλουθο βίντεο που αφορά τη δημιουργία ιστοσελίδας για ξενοδοχεία

Μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Επιτρέπει τις διαφημίσεις που μπορούν να στοχεύσουν σε υποσύνολα των χρηστών του με βάση τα δημογραφικά και γεωγραφικά τους δεδομένα και τα ενδιαφέροντα και τις δραστηριότητές τους

Χρησιμοποιείται:

  • Για τη δημιουργία και προώθηση περιεχομένου
  • Για υποβοήθηση διαχείρισης της υπόληψης

Δείτε στο παρακάτω βίντεο ένα οδηγό χρήσης του facebook ως εργαλείο μάρκετινγκ
Facebook Ads Tutorial

Twitter
Επιτρέπει στους χρήστες να στείλουν και να λάβουν μηνύματα κειμένου με μέγεθος έως 140 χαρακτήρες
Πλεονεκτήματα:

  • Το καλύτερο εργαλείο για τη δημιουργία σχέσεων με τους πελάτες
  • Εύκολος και οικονομικός τρόπος για την επίτευξη έκθεσης της εμπορικής επωνυμίας
  • Καλή ικανότητα παρακίνησης των ανθρώπων να επισκεφθούν έναν ιστότοπο

YouTube
Φιλοξενεί περιεχόμενο για πληροφόρηση και διασκέδαση
Οι χρήστες μπορούν να “ανεβάσουν” και να μοιραστούν τα δικά τους βίντεο, όπως και εκείνα που αναρτούν άλλοι.
Χρησιμοποιείται ως διαφημιστικό μέσο ή πλατφόρμα αναζήτησης από τους διαφημιζόμενους

Instagram
Ιστότοπος ανάρτησης φωτογραφιών και κοινωνικής δικτύωσης. Επιτρέπει στους χρήστες να αναρτήσουν και να μοιραστούν φωτογραφίες σε μια ποικιλία μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Το Instagram είναι μια εφαρμογή που ανταποκρίθηκε πλήρως στην ανάγκη διαμόρφωσης και άμεσης διάχυσης ποιοτικών φωτογραφιών. Μέσω του κινητού τηλεφώνου, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να βγάλουν υψηλής ποιότητας φωτογραφίες, να τις διαμορφώσουν μέσω μιας ποικιλίας φίλτρων και να τις μοιραστούν γρήγορα και εύκολα με τον κύκλο τους μέσω των social media.

LinkedIn
Προσφέρει στους διαφημιζόμενους την ευκαιρία να επιτύχουν επαφή με πελάτες με εξειδικευμένα ενδιαφέροντα, τα οποία μπορεί να έχουν σχέση με την εμπορική τους επωνυμία.

Δείτε τα δυο βίντεο και αναλύστε το ρόλο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλεία μάρκετινγκ

Social media marketing

Social media advertising


Content Management Marketing

  • Το περιεχόμενο content αφορά το πολυμεσικό και πολυτροπικό υλικό, που θα δημιουργηθεί και θα αξιοποιηθεί σε social media, SEO, newsletter, blog για να πληροφορήσει το εγχώριο κοινό για τα χαρακτηριστικά του κάθε έργου και την μετατροπή τους σε επιθυμητά segmant.
  • Λόγω της σημαντικότητας του το Content Management προσεγγίζεται διακριτά ως μέσον ψηφιακής προβολής, παρότι αποτελεί και μια σύνθεση εργαλείων που ήδη έχουν αναφερθεί.
  • Τα ξενοδοχεία ανταγωνίζονται ως προς τη θέση τους στις μηχανές διαδικτυακής αναζήτησης, διότι έχει αποδειχθεί ότι ο καταναλωτής επιλέγει από τις πρώτες εμφανιζόμενες προτάσεις.
  • Για το λόγο αυτό η ξενοδοχειακές σελίδες πρέπει να σχεδιάζονται με ειδικό τρόπο, όπου οι διαδικτυακές διευθύνσεις (URLs), τα κείμενα, οι λέξεις κλειδιά τω άρθρων και των φωτογραφιών, όπως και πολλά άλλα στοιχεία, ρυθμίζουν τη θέση εμφάνισης του ξενοδοχείου στις μηχανές αναζήτησης (όπως η Google, η Yahoo, η Microsoft Live Search, κ.α.).

Μέθοδοι Διαδικτυακών Πωλήσεων

  • Τα ξενοδοχεία αναπτύσσουν και ένα σύνολο μεθόδων προώθησης των πωλήσεών του, όπως οι αναφερόμενες στη συνέχεια:
  • Display Advertising είναι η προσέλκυση πελατών μέσα από διαφημιστικά banners τόσο σε sites, blogs forums όσο και στο δίκτυο ιστοσελίδων των μηχανών αναζήτησης.
  • Search Engine Marketing είναι η τοποθέτηση διαφημίσεων στα αποτελέσματα και στα συνεργαζόμενα sites των μηχανών αναζήτησης που πραγματικά αριθμούν αρκετές χιλιάδες και με πάρα πολύ επισκεψιμότητα.
  • Social Media Μarketing είναι ο όρος που αναφέρεται στο σύνολο των προωθητικών ενεργειών που επιτυγχάνονται χρησιμοποιώντας τα social media π.χ. Facebook, Twitter και LinkedIn.
  • Email Marketing είναι ο τομέας που αφορά την προώθηση του εμπορικού μας μηνύματος μέσα από την στοχευμένη αποστολή email.
  • Inbound marketing είναι η διαδικασία διανομής ενημερωτικού και χρήσιμου υλικού με στόχο την δημιουργία πελατών αλλά και την συντήρηση των υπαρχόντων π.χ. ένα δωρεάν e-book το πως να κάνεις internet marketing.
  • Video Marketing είναι η μέθοδος προσέλκυσης πελατών μέσα από την δημιουργία video.