Η οργανωτική δομή στις τουριστικές επιχειρήσεις

  • Η οργανωτική δομή συχνά αποτυπώνεται με ένα οργανόγραμμα για κάθε τουριστική επιχείρηση ή τμήμα αυτής. Είναι ο τυπικός τρόπος οργάνωσης των επιμέρους τμημάτων μιας τουριστικής επιχείρησης και των λειτουργιών αυτής.

Παρακολουθήστε την άποψη του Steve Jobs για την οργάνωση. Θα μπορούσε να εφαρμοστεί σε μια ξενοδοχειακή επιχείρηση

  • Η οργανωτική δομή έρχεται να προσαρμοστεί και να υπηρετήσει τη διαμορφωμένη στρατηγική της επιχείρησης και τους επιμέρους στόχους αυτής, αλλά ταυτόχρονα συνιστά τη βάση παραγωγής της τεχνογνωσίας εκείνης, που θα επιτρέψει τον επαναπροσδιορισμό της στρατηγικής, των στόχων κ.λπ. (Robbins et al., 2012).

Γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι κάθε τουριστική επιχείρηση μπορεί, θα λέγαμε ότι πρέπει, να έχει τη δική της οργανωτική δομή προσαρμοσμένη στα χαρακτηριστικά και τις ανάγκες της.