Διεξαγωγή Έρευνας Κύκλου Ζωής Τουριστικού Προϊόντος

Όλα τα προϊόντα όπως όλοι οι οργανισμοί δεν συνεχίζουν να παράγονται αιώνια, έτσι και τα τουριστικά προϊόντα έχουν ένα κύκλο ζωής.
Ο κύκλος ζωής των τουριστικών προϊόντων ή των προορισμών διαδραματίζει σημαντικό ρόλο.

Α. Εισαγωγή: εμφάνιση προϊόντος στην αγορά (κρίσιμο στάδιο), μικρός αριθμός ξενοδοχειακών κλινών.
Β. Ανάπτυξη: ραγδαία αύξηση πωλήσεων, αύξηση κλινών και κατ’ επέκταση αφίξεων.
Γ. Ωριμότητα: αφού φθάσουν στο μέγιστο σημείο οι πωλήσεις, αρχίζουν να πέφτουν, αλλάζει το προφίλ των επισκεπτών (λιγότερο ποιοτικοί).
Δ. Παρακμή: ραγδαία πτώση πωλήσεων (αποεπένδυση ξενοδοχείων, μειωμένη ανταγωνιστικότητα προορισμού).

Κύκλος Ζωής Τουριστικού Προϊόντος